Bize Ulaşın
AnasayfaBize Ulaşın
Müşteri Hizmetleri
Tüm rezervasyonlarınızı kendiniz yönetin.
Rezervasyon detaylarınızı kontrol edin
Seyahatinizi değiştirin veya iptal edin
Daha hızlı rezervasyon için yolcularınızı kaydedin
Bagaj ekleyin, koltuk, otel ve daha fazlasını seçin
Size özel fırsatlara erişin
ya da Üye ol başlamak için.
Bize Ulaşın
Chat ile bize ulaşın
Telefon ile bize ulaşın E-Posta ile bize ulaşın Whatsapp ile bize ulaşınEn Çok Sorulan Sorular
Tümünü GörBir seferde 9 yolcuya kadar rezervasyon yapabilirsiniz. Ancak, daha çok yolcu için grup rezervasyonu yapmak istiyorsanız yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
Bebek rezervasyonu yalnızca bir yetişkin eşliğinde web sitemizde yapılabilir.
Sonuçlar en ucuzdan en pahalıya doğru sıralanır.
Bagaj
Tümünü GörHer havayolu bagaj ve kabin bagajının ağırlığı ve boyutları konusunda kendi kısıtlamalarını belirler. Ücrete, hizmet sınıfına ve uçuş yönüne bağlıdırlar.
Tarifeli uçuşlar için bilet maliyetinin içinde kural olarak, el bagajının yanı sıra bagaj da içermektedir. Düşük maliyetli havayollarında bagaja genellikle fazladan ödeme yapılır.
Seçtiğiniz bilet için ücretsiz bagaj hakkını satın almadan önce sipariş sayfasından, rezervasyon sonrasında ise kişisel hesabınızdan görüntüleyebilirsiniz.
Check-in yaptığınız bagajınız hasar görmüşse, lütfen havayolunun talep departmanı ile iletişime geçin.
Bagajınızın kaybolması durumunda, lütfen ulaştığınız havalimanındaki Kayıp Eşya kontuarına başvurunuz. Burada size kayıp bagajınız için bir form doldurturacaklar ve konuyla ilgili süreç hakkında bilgi verecekler.
Yanınızda evcil hayvanınızı, bazı müzik aletlerini vb. götürmeyi düşünüyorsanız destek merkezimizle iletişime geçmelisiniz. Talebiniz havayoluna iletilir. Havayolu, özel bagajınızı uçuşa almama hakkına sahiptir veya ekstra ücret talep edebilir.
Check-in
Tümünü GörOnline check-in hizmeti birçok havayolunun web sitesinde veya mobil uygulamasında mevcuttur. Kural olarak, kalkıştan 24 saat önce başlar.
Online check-in için bilet numarasını/rezervasyon kodunu ve yolcunun soyadını girmeniz gerekecektir. Başarılı check-in işleminden sonra, e-posta ile bir biniş kartı alacaksınız. Çıktısını alın ve yanınızda havalimanına götürün.
Online check-in yapmak zorunda mısınız? Hayır, ama hayatınızı kolaylaştırabilir. Bunlar:
• Koltuğunuzu seçmek
• Check-in kiosklarını atlayarak zamandan tasarruf etmek
• Ek bagajdan tasarruf etmek
• Seyahat deneyiminizi artırmak (upgrade)
• Her yerden check-in
Online check-in hem yolcular hem de havayolları için işleri bir hayli kolaylaştırsa da bazı durumlarda check-in yapılamaz. İşte bu durumlardan birkaçı:
• Check-in için çok erken ise. Çoğu havayolu için online check-in, kalkıştan 48 veya 24 saat önce açılır.
• Check-in için çok geç kalmışsanız. Ancak endişelenmeyin, yine de havaalanında check-in yapabilirsiniz. Check-in havalimanında son bulması kalkıştan 180 dakika ile 30 dakika önce arasında değişmektedir.
• Rezervasyonunuzda tekerlekli sandalye veya tek başına seyahat eden bir çocuk için özel yardım talebinde bulunduysanız.
• Bu bir ortak uçuş ise ve seyahat programınızın ilk uçuşu partner havayolu tarafından gerçekleştirse.
• Online check-in'in mümkün olmadığı bir yerden seyahat ediyorsanız.
• Charter uçuş ise.
• Grup rezervasyonu yapmış iseniz.
Online check-in yapmaya çalışıyor ancak yapamıyorsanız, bunun nedeni muhtemelen bu nedenlerden biridir. O halde uçuşunuzdan önce havalimanına daha erken gelmeli ve check-in kioskuna gitmelisiniz.
İptal
Tümünü GörBir uçuşun iptali söz konusu olduğunda her biletin kendi koşulları vardır. Satın almış olduğunuz bileti havayolunun belirlediği kurallar çerçevesinde iptal edebilirsiniz.
Bunun için talebinizi mail, chat ve diğer iletişim kanallarından göndermeniz gerekmektedir. Taleplerinize en kısa sürede cevap verilecek ve iptal işlemi ile ilgili ceza ve varsa iade tarafınıza bildirilecektir. İşlemi onaylarsanız iptal işleminiz gerçekleştirilecektir.
Seyahatinizi iptal etmeniz durumunda, iadeniz bankanızın geri ödeme prosedürüne bağlı olarak 1-7 iş günü içerisinde hesabınıza yapılacaktır.
Uçmakla ilgili fikrinizi değiştirirseniz veya uçuşunuzu kaçırırsanız, havayolu, biletlerinizi kullanılmayan listeye alacaktır. No-show biletler için, havayolunun kuralları geçerlidir. Biletiniz no-show olmuş ise iade tutarını alabilmeniz için mümkün olan en kısa sürede bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Değişiklik
Tümünü GörBir uçuş tarihini veya rotasını değiştirmek söz konusu olduğunda her biletin kendi koşulları vardır. Değişiklikle ilgili detayları yazarak Tezfly destek merkezi ile e-posta, sohbet vb. yollarla iletişime geçebilirsiniz. Talepleriniz en kısa sürede cevaplandırılacak ve değişiklik süreci ile ilgili herhangi bir ek ücret olup olmadığı tarafınıza bildirilecektir.
Değişiklik ücreti onaylanırsa, sonucu size bildirmek için bir e-posta gönderilecektir. Geçerlilik süresi sona ermeden e-postadaki ödeme bağlantısını tıklayın, aksi takdirde bağlantı geçersiz olabilir. Bağlantı başarısız olursa, lütfen yeniden bir değişiklik talebi gönderin ve bu durumda değişiklik ücreti güncellenebilir.
Bazen havayolları uçuş programlarını değiştirmek zorunda kalabilir. Program değişiklikleri, rezervasyon anından seyahat edeceğiniz güne kadar duyurulabilir.
Uçuşunuzda bir saat değişikliği varsa, havayolu veya Tezfly destek merkezi, uçuş saatlerinizin yeni ayrıntılarını size bildirecektir. Eğer değişiklik yapmanız gerekiyorsa, lütfen destek merkezimizle iletişime geçiniz. Konuyla ilgili detaylı bilgi verilecektir.
Genel olarak, bir yazım hatası nedeniyle yalnızca küçük isim değişikliklerine veya düzeltmelerine izin verilir, ancak uçuşunuzu başka birine devretmenize izin vermez. İsim değişiklikleri bir veya iki karakterle sınırlıdır.
Bazı havayolları hiçbir değişikliğe izin vermeyebilir. Adı değiştirmeniz gerekirse, lütfen destek merkeziyle iletişime geçiniz.
Seyahat Belgeleri
Tümünü GörSeyahat ederken pasaportunuzu her zaman yanınızda taşımanızı öneririz! Seyahat ettiğiniz yere bağlı olarak, geçerli belgeleriniz yoksa (pasaport, vize ve transit vize) uçağa binişiniz reddedilebilir. Seyahat belgeleriniz, gidilen ülke ve havayolunun gereksinimlerine uygun olmalıdır.
Yolcuların her zaman seyahat etmek istedikleri yer için pasaport ve vizeye ihtiyaçları olup olmadığını kontrol etmeleri gerekmektedir. Bazen aktarmalı geçeceğiniz ülkeler için bile vize veya transit vize gerekebilir. Bu bilgileri ilgili elçilik veya konsolosluktan almalısınız. Ayrıca bazı ülkelerin pasaportunuzun geçerlilik süresinin bitimine en az altı ay kalmasını talep ettiğini unutmayın.
Pandemi nedeniyle birçok ülke yolcuların PCR testinin negatif olmasını şart koşuyor. Bu şart bir koronavirüs aşı sertifikası ibraz ederseniz aranmamaktadır. Bu, COVID-19'a karşı aşılandığınızı belirten resmi bir kağıt sertifika veya dijital bir belge olabilir. En son bilgiler için lütfen doğrudan havayolunuzla, ilgili elçilikle, IATA veya CDC ile iletişime geçiniz.
Koltuk
Tümünü GörHavaalanında, online check-in veya rezervasyon sırasında (çoğunlukla bu hizmet ücretlidir) istediğiniz koltuğu seçebilirsiniz.
Evet, rezervasyon işlemi sırasında mevcutsa bunu yapabilirsiniz.
Bir koltuk seçtiyseniz ancak değiştirmek istiyorsanız, bunu genellikle havayolunun web sitesinde yapabilirsiniz.
Diğer
Tümünü GörKural olarak, iade edilmeyen bilet fiyatları daha ucuzdur. Web sitesinde ve rezervasyonunuzda biletin iade edilmediğine dair uyarı bulunmaktadır. Uçuşunuzu iptal etmeye karar verirseniz, yalnızca havaalanı vergilerini iade etmenin mümkün olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Ancak, çoğu zaman, iade tutarı çok azdır.
E-posta ile gönderilen her kampanyalar mesajının sonunda bir abonelikten çıkma bağlantısı vardır. Bağlantıya tıklayın ve adresinizi girin. İptal işlemi başarılı olursa, bir onay mesajı göreceksiniz ve artık bizden haber e-postaları almayacaksınız.
Hamile bir kadının hem yurt içi hem de yurt dışı seyahati için hamileliğinin sadece 32-36 haftasına kadar seyahat etmesine izin verilir. Bir jinekolog tarafından verilen 'Seyahat etmek için uygun' raporuna sahip olmak zorunludur. Ancak her havayolunun hamile kadınlar için kendi seyahat politikası vardır.